Sunday, September 16, 2012

Կարկանդակներ։ Այսպիսի

Անում եմ ամեն ինչ, ինչ անիմաստ է ու անպետք։ Չնայած ով է գլուխ հանում, ինչն է իմաստով ու պետքական։ Կարկանդակներ։ Այսպիսի։ Ջա՜ն, Գլախո։ Ափսոս չեմ հասկանում։ Կարևոր չէ։ Մեկը լինի հարցնի՝ հասկացածներդ ի՞նչ ես անում։

Պտտվում է ու պտտվում։ Չլինի՞ մտածում էի, ինձ է սպասելու։ Ես ի՞նչ։ Եթե անգամ ինձ սպասելիս էլ լինի, միևնույն է, ես ոչինչ։ Իջնե՞լ, վաղուց է իջած։

Գնալ՝ բոլոր կողմերով ու միանգամից։ Նաև հնարավոր բոլոր ծոցերով։ Ցանկալի է կրկին միանգամից։

Տեսնե՞լ։ Ի՞նչը։

Փորձե՞լ։ Երևի։ Արժե։

Ցերեկ էր, արարատյան դաշտի անիմաստ ցերեկներից մեկը։ Հեռվում ոչինչ չէր երևում, նույնիսկ Արարատը։ Գըռ-բըռ։ Ծուխ։ Ցերեկ էլի։ Էլ ինչպես են լինում ցերեկները։ Նայելու տեղ էլ չկա։ Հարևանը վարագույները քաշել է ...

Չէ, փորձել էլ չարժե։

Վրացերեն իմացող չկա՞, վերջը տեսնենք էս Գլախոն ինչ է երգում։

Մարատ, կիրակի
--

No comments:

Post a Comment